dimecres, 18 de juny del 2014

Nou llibre de John Green!

Hey Angels!

El nostre estimadíssim escriptor John Green ( El que ens ha destrossat les nostres vides amb "no està escrit a les estrelles"), ha tret un nou llibre! S'anomena an abundance of Katherine . Encara no se sap la data d'estrena del llibre a Espanya, però sabem que estarà editat per nube de tinta i també la portada:


informació extreta de: realornotreal

Aquí us deixo la sinopsis del llibre:

Cuando se trata de relaciones, el tipo de Colin Singleton son las chicas llamadas Katherine. Y cuando se trata de chicas llamadas Katherine, Colin siempre termina siendo al que cortan. Diecinueve veces, para ser exactos. En un viaje en carro a kilometros de casa, este chico prodigio y obsesionado con los anagramas tiene 10,000 dólares en su bolsillo, un cerdo salvaje detrás de él y la compañía de su amigo con sobrepeso y amante de la Juez Judy….pero no Katherines. Colin tiene una misión, probar el Teorema de la Predictibilidad de Katherines, el cual espera sirva para predecir el futuro de cualquier relación, vengar a todos aquellos que han sido cortados y finalmente, conseguirle a la chica.

Atenció, perquè a part d'aquest llibre, fa poc John Green també ha publicat  Ciutats de paper ( Paper towns) que ja és disponible a les llibreries.



Aquí us deixo la sinopsis de Ciutats de paper...


Quentin está en su último año de instituto, a punto de graduarse, y tiene un vínculo especial con su vecina Margo, de la que siempre ha estado enamorado. A pesar de que cuando eran niños pasaban muchas horas jugando juntos, desde hace tiempo ella apenas le dirige la palabra. Pero todo cambia la noche en que Margo va a buscarlo a su casa y le pide que la acompañe en un “road trip” algo particular: Margo se ha enterado de que su novio la engaña con su mejor amiga y ha planeado una venganza en toda regla que acometerá antes de la salida del sol.

Quentin acepta convertirse en su cómplice, con la esperanza de que esa noche vuelva a unirlos para siempre... Pero las cosas no resultan como él desea: al día siguiente, Margo ha desaparecido sin decir nada a nadie.
El misterio de su desaparición parece no importar demasiado a los padres de Margo: esta no es la primera vez que se escapa y ya están hartos de las continuas excentricidades de su hija, pero Quentin pronto se da cuenta de que esta vez todo es distinto: Margo ha dejado una serie de pistas encadenadas y pensadas para que sólo él pueda descifrarlas...



QUÈ US SEMBLEN?

4 comentaris:

  1. Els he de tenir... JA!!!
    Un meravellós escriptor que fa meravellosos llibres, alguna cosa millor?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eii clàudia!

      RES millor que el magnífic John Green i les seves històries tant màgiques...

      parleem <4<4<4

      Elimina
  2. Ui! Doncs jo ja tinc "Ciutats de paper" però el tinc en anglés!! No sabia que havia sortit en català i no podia esperar a tenir-lo jejejeje.
    Si vols aconseguir llibres que estan de moda a Estats Units o a Anglaterra, pots anar a la llibreria "Come in" a Barcelona. L'únic problema és que estan en anglés però... Jo, pels llibres, EL QUE SIGUI!
    Okay? Okay.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sii! el llibre va sortir fa poc, no se la data exacte del llançament, però l'altre dia ja el vaig veure a la llibreria!
      Parleem <4<4<4<4

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...