dissabte, 14 de juny del 2014

Wishlist part 3!


Hey Angels!

L'última part de la meva wishlist, amb aquests últims llibres...



Un història de distòpia, on la societat decideix la vida sencera, fins i tot quan has de morir, aquí la sinopsis sencera.


Un llibre realista ambientat en l'època de la segona guerra mundial, que explica les paripecies d'una nena Alemanya. Fa uns mesos es va estrenar la pel·lícula. Aquí us deixo la sinopsis completa.


És una trilogia que explica la història de la Gwen, l'última viatgera del temps. Aquí comença tota l'aventura. Per llegir la sinopsis completa clika aquí.



Doncs això és tot, quins són els llibres que voleu i que més desitgeu?


3 comentaris:

  1. Primer de tot, enhorabona. Tens un blog preciós i amb unes recomanacions molt interessants. M'he apuntat els títols perquè de segur que en llegiré força, d'aquests llibres que has dit.
    Jo fa poc he llegit el llibre "La voz del viento", i m'ha agradat molt. És molt recomenable. Una història d'amor impossible, entre dues criatures del vent. Molt maco, de debò. Aquesta és la primera part del que no se sap si serà una trilogia o una saga. La segona part es diu "La voz de la tormenta", i segur que també serà genial.
    Moltes gràcies, i segueix amb aquest fantàstic blog.

    http://yoleoyoveo.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Crisitina!
      Moltíssimes gràcies! :) :) :)
      M'apunto aquest llibre ja investigaré més sobre aquest :)
      Ara em passo pel teu bloc :)
      Palreem preciosa <4<4<4<4

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...