dilluns, 4 d’agost del 2014

Ressenya: Maravilloso desastre


Hey Angels!


Avui us porto una ressenya d'un llibre que he trigat molt en aconseguir-lo, Maravilloso desastre.




Títol: Maravilloso deastre
Idioma: Castellà
Editorial: Suma de letras
Escriptora: Jamie McGuire
Pàgines:441 p.
Pel•lícula: Warner Bros ha comprat els drets per fer la pel•lícula.
Etiquetes: Amor, realista, amistat
Altres llibres: Inolvidable desastre, Beatufiul Oblivion, Beautiful Wedding. 
Imatge Portada:




LA CHICA BUENA
Abby Abernathy no bebe, no se mete en líos y trabaja muy duro. Cree que ha enterrado su oscuro pasado, pero cuando llega a la universidad, un rompecorazones conocido por sus ligues de una noche pone en peligro su sueño de una nueva vida.
EL CHICO MALO
Travis Maddox, sexy, musculoso y cubierto de tatuajes, es jus tamente el tipo de chico que le atrae a Abby, justamente lo que quiere evitar. Dedica sus noches a ganar dinero en un club de lucha itinerante, y sus días a ser el estudiante ejemplar y el seductor más popular del campus. Toda una mezcla explosiva.
¿UN DESASTRE INMINENTE...
Intrigado por el rechazo de Abby, Travis intenta colarse en su vida proponiéndole una apuesta que trastocará sus mundos y lo cambiará todo.... 

O EL INICIO DE ALGO MARAVILLOSO?
En cualquier caso, Travis no tiene la más mínima idea de que ha iniciado un tornado de emociones, obsesiones y juegos que los terminará dañando,… aunque puede que también los una para siempre


()


Estoy irremediable y completamente enamorada de ti. 


-Sabes po qué te quiero? No sabía que estaba perdido hasta que me encontraste . No sabía lo solo que me encontraba hasta la primera noche que pasé sin ti en mi casa.  Eres lo único que he hecho bien.  Eres todo lo que he estado esperando, Paloma. 


Maldita sea, te amo.

Lo único que temo es una vida sin ti, Paloma.

Deseaba que llegara este momento tanto como tú, pero mi cara de póquer es increíble.


Aquest llibre ens narra la història de la Abby, una noia que escapa d'un passat fosc que vol oblidar de la manera més ràpida possible. Se'n la lluny, amb la seva millor amiga America a estudiar a una universitat. L'últim que vol la Abby és tornar a caure en aquell passat, així que eviata i refusa el Travis 1000000000 de vegades. Però una aposta li canviarà la seva perspectiva. 
Aquesta novel•la m'ha agradat molt. La paraula que millor la defineix és adictiva i apassionant. Enganxa moltíssim i té uns personatges que t'atraparant. Abundant moltíssim els diàlegs i això fa que sigui una lectura d'allò més ràpida i lleugera, perfecte per l'estiu. 

El que no m'ha agradat gens ha sigut que en alguns moments era bastant mascliste. Com per exemple quan un noi va al llit amb moltes noies és guai, en canvi quan una noia va amb molts nois al llit és una porca. Tret d'això el llibre es quasi perfecte.



En alguns moments tampoc m'ha convençut el caràcter del Travis, per el meu gust massa controlador. Que en cert punt és comprensible que pugui tenir enveja i gelosia, però ho porta en un extrem...! Suposo que forma part del seu personatge. Tot i aquests detalls que estic mencionant que no m'han agradat, el Travis és un personatge que t'enamorarà des del primer moment. En alguns moments m'ha recordat al Daemon Black de la saga Lux.

Entenc el comportament de l'Abby envers el Travis, i comprenc perfectament que se'n vulgui resistir... Marxa de la seva ciutat per escapar de tot, i topa de ple en el que volia evitar. És del tot comprensible que s'hi resistexi. Un personatge molt real i molt humà. 

L'America, és la millor amiga de l'Abby, i quan dic millor és millor. Una amiga de debó, capaç de renunciar al seu amor per ser amb ella quan la necessita, vaja una amiga dde veritat! Tot i que no és un personatge principal ( ja que els dos principals són el Travis i la Abby) no hi podria faltar. 

A veure els persoantges principals són el Travis, l'Abby, després l'America i el Shepley... però un altre no tan important és el Finch! És l'amic gay, que durant una temporada va molt amb l'Abby, m'encanta m'ha fet riure i, tot i que no apareix tant no hi podria faltar!

En definitiva, una lectura perfecte per l'estiu, adictiva i lleugera, que et deixarà amb ganes de més. 




4/5 Angels!

Hagués obtingut una puntuació perfecte sinó hi hagués hagut aquest missatge mascliste. 

L'heu llegit? Us va agradar? Quines són les vostres lectures d'estiu?

:) Us espero als comentaris :)





5 comentaris:

  1. Hola!
    Doncs crec que aquest llibre no és per a mi... No m'acaba de cridar l'atenció però bé que hi farem potser d'aquí un temps si. Les meves lectures d'estiu és la saga "Olvidados" de Michael Grant, "Allà on els arbres canten" de Laura Gallego i "Cinder" de Marissa Meyer. Estic amb la saga d'"Olvidados" i m'encanta! Com que és a la teva wishlist espero que aviat la llegeixis i pugui llegir la teva opinió.
    Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Buenuu com pots veure la meva wishlist és una mica llarga... així que no tinc ni la menor idea de quan podré llegir-me aquesta saga : ( ! Però li tinc moltes ganes!!!! Ja em diràs que tal! :)
      Parleem <4<4<4<4

      Elimina
  2. Aquest llibre forma part d'alguna saga o te alguna continuacio? Es ha dir: té un final tancat o et deixa amb intriga?

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un llibre únic però té diversos spin offs i la mateixa història des del punt de vista del personatge masculí.
      El final és més aviat tancat...
      Parleeem <4<4<4<4

      Elimina
  3. Hola!
    Només tinc dues coses a dir:
    1- A mi em va agradar, tot i que reconec que té molts tòpics...
    2- És increïble com la opinió d'algú pot canviar tant. La "tu actual" i la que acabo de llegir semblen dues persones diferents!
    Ens veiem :D

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...