dilluns, 1 de setembre del 2014

De tornada i amb moltes novetats!

Hey Angels!


Com ja diu l'entrada ja he tornat! El bloc torna a estar en marxa després d'unes breus vacances. Espero que també hagueu gaudit de les vostres i que estigueu preparats per aquest inici de curs. 

I com us vaig prometre durant aquests dies he estat pensant noves idees i entrades noves, així que, us porto moltes noves seccions pel bloc:


1. In My Malibox/ Book Haul Aquesta secció és molt popular entre els Bloggers i Vloggers. Consisteix en mostrar tots els llibres aconseguits  cada mes. Per tant aquesta entrada es farà un cop cada mes a excepció d'algun mes que hagi aconseguit pocs llibres, llavors ajuntaria dos mesos en lloc de només un.



2. Wrap Up Aquesta secció també és molt popular entre el món blogger i Vlogger. Consisteix en resumir les lectures del mes i dir-ne la teva opinió i puntuació d'una manera molt breu. Per tan igual que l'anterior lògicament es farà un cop al mes.



3. La Passarel·la de la fama Aquesta és una secció que he inventat jo i que ho he basat en la passarel·la de la fama de Hollywood. Que consisteix en que un cop per setmana penjaré un post en que hi posaré una estrella de la fama amb un personatge d'algun llibre que es merexi estar en la meva pròpia passarel·la de la fama. 



4. Agenda literària Aquesta part m'ha portat moltíssima feina així que espero que hi col·laboreu i que l'aprecieu. He posat tots (alguns) llibres que sortiran del Setembre cap endevant... Quan sortirà Cuatro la preqüela de Divergent? i Buscando a Alaska? I l'última part de la saga caçadors d'ombres? Vols saber-ho? Click aquí o tu mateix/a busca-la a la barra de menú!

5. Agenda d'Adaptacions per el títol ja podem intuir una mica de que va. Segueix la lína de l'Agenda literària però en lloc de llibres que pròximament han de sortir a la venta, hi he posat adaptacions cinematogràfiques que han de sortir en els propers mesos i anys. Aquest apartat també m'ha donat moltíssima feina i espero que hi col·laboreu!




Què us semblen? N'havieu sentit a parlar? 

:) Us espero als comentaris :)



6 comentaris:

  1. Hola! Trobo que les dos últimes són molt interessants perquè a part de guiar-me pels llibres que són a la meva wishlist em guio molt també per les futures adaptacions i vaig avançant i endarrerint lectures, per tant em serà molt útil!
    Fins aviat! <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràciiies! No saps com ho aprecio! La feina que m'ha portat!
      M'alegro que sigui útil :)
      Parleem :) <4

      Elimina
  2. Heei!!
    La veritat es que m'encanten les noves seccions, sobretot el book haul i les agendees!
    Ho trobo una gran ideaa!
    Un petonaas :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laia!
      Moltíssimes gràcies!
      Espero que les disfruteu tots i totes :)
      Parlem <4<4<4<4

      Elimina
  3. Felicitats Aria! Molt bones les idees que has començat! Cada cop m'agrada més el teu bloc :) vaig a passar-me per les noves seccions. Fins aviat i una abraçada!

    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies de debó núria!
      Espero que les gaudeixis :)

      Parleem <4<4<4<4

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...