dissabte, 25 d’octubre del 2014

Ressenya: Origin

Hey Angels!

Avui us porto la ressenya del quart llibre de la saga Lux: Orgin. Un llibre que no podria haver estat millor en cap mena de sentit. 
Aquesta ressenya obviament sent el quart llibre de la saga, té SPOILERS dels tres llibres anteriors. 







Títol: Origin (#4 Saga Lux)

Pàgines: 404

Editorial: Plataforma Neo

Etiquetes: Amor paranormal

Saga: Obsidian, Onyx, Opal, Origin i Oppositon


Daemon haría cualquier cosa por recuperar a Katy.
Después de la exitosa, pero desastrosa incursion a Mount Weather, el hace frente a lo imposible. Katy no esta. Esta secuestrada. Ahora todo se trata de encontrarla. Sacar del camino a todo aquel se interponga en su busqueda? hecho. Quemar todo el mundo con tal de salvala? Nada lo haria mas feliz. Exponer su raza alienigena al mundo? Con mucho gusto. 
Todo lo que Katy puede hacer, es sobrevivir.
Rodeada de enemigos, la unica forma que ella encuentra pasa salir de esta, es adaptandose. Despues de todo, hay partes del Daedalus que no lucen completamente una locura, pero los objetivos de los grupos son aterradores y las verdades que dicen son aun mas preocupantes. ¿Quienes son realmente los chicos malos? ¿Daedalus? ¿La humanidad? ¿O los Luxen? 
Juntos pueden enfrentarse a cualquier cosa.
Pero el enemigo mas peligroso ha estado allí todo este tiempo y cuando la verdad sea expuesta y las mentiras se vengan abajo, de que lado estará Daemon y Katy lo apoyará?




No había ni habría nada, excepto dolor. 

Reduciré el mundo a cenizas para salvarla

Cuando estás inmerso en algo, nunca dices o haces lo que debes, Es solo después, cuando ya es demasiado tarde, cuando te das cuenta de lo que deberías haber dicho o hecho.

No espero una vida normal. Tan solo espero una vida contigo.

Bajé la mirada hasta Kat y volví a enamorarme de ella. Perdí el corazón cuando sonrió.


No había un momento más perfecto y más precioso que este. Y quería una vida entera llena de momentos así.

Todos hacemos locuras para proteger a la gente que queremos.


Abans de tot farem memòria. Opal. Tercer llibre de la saga amb un final que ens va deixar a tots i totes sense respiració on la Katy queda atrapada al edifici del govern... Déu meu quin final... un final d'infart.
La veritat no sabia que esperar d'aquest llibre, l'únic que sabia era que el volia ja!  No sabia si un Daemon i una Katy separats serien tan èpics ( per dir-ho d'alguna manera) però la veritat aquest llibre m'ha encantat! Per a mi és el millor de tota la saga i estic desitjant de poder tenir Opposition a les meves mans que sortirà a principis del 2015. 
El que més m'ha agradat d'aquest llibre és la nova trama, déu meu és... m'encanta! És el meu llibre preferit de la saga de moment perquè ha sapigut equilibrar moltíssim la balança. Ha sapigut equilibrar a la perfecció l'amor, la intriga, l'acció i el misteri. I el que més m'ha agradat de tot és que manté el que fa especial aquesta saga  ( a part dels personatges i la trama) l'adiccó. Aquesta saga és una d'aquelles que quan comences el llibre ja no pots parar de llegir-lo fins que l'acabes.Si l'hagués llegit a l'estiu el llibre m'hagués durat dos dies com a màxim, però havent començat ja l'institut... 


Aquesta part té spoilers de del llibre origin

Abans he mencionat que tenia por de que el Daemon i la Katy separats no m'enganxéssin, però estava molt equivocada. Tot i que esperava amb moltíssima ànsia que es tornéssin a retrobar ( qui no?) no se'm va fer tan llarg com esperava. En aquest llibre el Daemon m'ha robat el cor encara més. És simplement tan tendre i a la vegada imbècil...  M'ha encantat poder llegir els seus pensaments... ha sigut un regal que hi haguéssin fragments en que els narrava la Katy des del seu punt de vista i altres des del punt de vista del Daemon. 
Una de les coses que m'han agradat més és la nova trama que s'ha desenvolupat. Tots sabíem que encara s'havien de desvetllar molts més secrets de "Dédalo" però déu meu no m'esperava per res del món tot el tema dels originals!I m'encanta! crec que això si al següent llibre la Jennifer juga bé pot donar per molt!( I dóna nom a la novel·la Origin d'originals, cosa que jo no me'n vaig adonar compte...)
El que no m'ha agradat és la sinopsi, en serio Plataforma Neo té un gran problema amb les sinopsis d'aquesta saga. No m'agrada la sinopsi d'Origin concretament, perquè l'última part trobo que va més encarada cap al següent llibre no per aquest i destarota una mica: Pero el enemigo más peligroso ha estado ahí todo el tiempo, cuando las verdades queden expuestas y las mentiras se desmoronen  ¿ en qué lado estarán Daemon y Katy? Estarán siquiera juntos?
 Si... al llibre es menciona, però no és fins a l'última frase que passa... i no ho sé trobo que s'ho podrien haver estalviat i haver posat alguna altre frase...



En definitiva un llibre complet en tots els sentits possibles, on et veuràs introduit en una nova trama impresionant.


Us animeu a llegir la saga? Què us ha semblat Origin? Què espereu d' Opposition?

:) Us espero als comentaris :)



3 comentaris:

  1. Hola! Doncs potser m'animo amb la saga ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Déu meu! els has de llegir ja! són asdfghjkl *_* i ara que comença el curs aquesta saga és perfecte, ja que t'enganxa de seguida! en serio els has de llegir JA! :)

      Parleeem <4<4<4<4

      Elimina
    2. Hola! Veient que insisteixes tant perquè t'agraden molt, provaré d'avançar-los i llegir-los aviat... T'enviaré un correu.
      Parlem! :)

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...