dilluns, 29 de desembre del 2014

10 Millors lectures del 2014

Hey Angels!

Sorry per aquesta breu absència, i es que durant aquestes festes, vaig decidir fer unes mini vacances, ja que estava amb la família i tampoc hagués tingut temps! Així que com que l'entrada de les 10 pitjors lectures de l'any va tenir molt d'èxit, òbviament he decidit fer les 10 millors lectures de l'any, que com l'altre top 10, no estan ordenats ja que se'm faria molt difícil... dit això, ja no m'enrotllo més... comencem.


Saga Lux: Origin
La saga Lux, en general, però personalment, el millor dels 4 que han sortit publicats, amb diferència és Origin. Aquí us deixo la ressenya que vaig fer fa relativament poc, on us dono una opinió més detallada, però Origin va ser massa, em van encantar els nous elements que van introduir i crec que poden donar molt de si a la història per aquest últim llibre Opposition, que recordeu surt el 22 de gener! Us recomano moltíssim la saga i si no l'heu llegida encara saga temps per posar-la a la carta als reis mags. 
A Dos Centímetros de ti
Aquest llibre, sense cap mena de dubte va ser la millor lectura d'estiu, simplement em va encantar, la història me la vaig llegir en dues tardes ( i perquè em volia fer durar el llibre) em va fer sentir molt, em vaig empatitzar amb els personatges moltíssim, i la història em va simplement fascinar, és una novel·la molt fresca i juvenil que us recomano moltíssim. Us deixo aquí la ressenya amb l'opinió completa.
Divergent
Una de les grans descobertes d'aquest any, va ser el segon llibre que em vaig llegir aquest 2014 i em va fascinar. Dic Divergent, referint-me al llibre, no a la saga, ja que personalment és el meu preferit dels 3. No cal dir perquè aquest llibre està en aquest top10, he fet diverses entrades relacionades amb aquesta trilogia: ressenyes, debats, passarel·les de la fama etc... i ja sabeu ( els que seguiu el blog habitualment) que Leal ha sigut l'únic llibre que m'ha fet plorar, però plorar de veritat durant hores, així que no crec que calgui dir res més. 
Live
Oh Live, la tercera i última part de la trilogia Play de Javier Ruescas, quan feia jo que esperava aquest últim llibre! La trilogia és una de les millors que he llegit mai, i en aquest cas si que és una muntanya russa que només puja, la trilogia puja de nivell en cada llibre i es nota. El tercer va ser el meu preferit ( i tot i que el tinc una mica llunyà) recordo que em va fer caure unes quantes llàgrimes, sobretot al final, tot i que jo m'ho esperava des d'un bon començament ja m'ho ensumava.
Un Beso en París
Escriure una novel·la romàntica adolescent i que no sigui empalagosa, té el seu mèrit. Stephanie Perkins ho ha lograt. És la deessa de la romàntica realista, en serio! Un Beso en París em va fascinar, me'l vaig polir en una tarda i va ser màgia pura. Podeu veure aquí la ressenya on explico la meva opinió sobre aquesta meravella de llibre.
Enciclopèdia d'Idhún
D'acord, sé que no és ben bé un llibre, però jo ho posaré en aquesta categoria i punt. Per què? senzill, a part de ser una currada en enorme, tan en il·lustracions com en contingut, el més màgic de tot, és que potser fa com 2 anys que no em torno a rellegir la trilogia i al llegir aquesta enciclopèdia m'han donat unes ganes tremendes de tornar-me a llegir els llibres i crec que això és un valor molt important.
Wonder
Wonder, és un llibre màgic. El vaig llegir cap a l'abril, quan vaig anar a Montserrat i allà mateix el vaig comprar. El vag acabar el mateix dia. És un llibre per totes les edats i simplement preciós, recordo que em va emocionar molt, sobretot el final i el vaig disfrutar també molt. Crec que és un d'aquells llibres que hauria de ser lectura obligatòria a l'escola, ja que té uns valors molt importants que ensenyar. 
Amanecer Rojo
Amancer Rojo ha sigut la meva última ressenya que he f et al blog, i la veritat tots i totes ja haureu vist, que no és un llibre perfecte en tots els sentits, perquè en cert punt pots pensar que li sobren unes quantes pàgines, però certament és un llibre que promet molt, em moro de ganes de llegir els següents. Si voleu llegir una distopia més fosca i més bèstia, Amanecer Rojo. Us deixo aquí la ressenya perquè pogueu veure la meva opinió més a fons.
L'arbre de les històries
Aquest llibre va ser més aviat una relectura, ja que no és un llibre juvenil, és if¡nfantil. Me'l van fer llegir a l'escola a cinquè de primària, i recordo que va ser un dels primers llibres que em va marcar, que quan el vaig acabar vaig tenir "aquella" sensació de quan acabes un llibre que t'ha encantat amb tots els sentits. Doncs aquest llibre estava perdut als meus records, fins que la meva mare me'l va regalar! Ho vaig disfrutar molt... aquí us deixo l'entrada que vaig fer parlant sobre aquesta joia. 

Com que encara queden uns dies de l'any,el lloc número 10 el deixo buit, per si durant aquests dies acabo algun llibre que mereixi estar en aquesta posició, sinó ja actaulitzaré l'entrada.


Quines han sigut les vostres millors lectures d'aquest 2014?Coincidim amb alguna? Sí? No?

:) Us espero als comentaris :)




2 comentaris:

  1. Hola! Estaba esperant que fessis aquesta entrada :)
    Alguns els he llegit i altres els tinc moltes ganes pero aquest de L'arbre de les histories no el coneixia. Te pinta de ser amor així que vaig a investigar!
    Ens llegim, un petó! <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      SIi, la'rbre de les històries és amor 100 per 100 és molt innocent, però sincerament me'l podria rellegir moltes vegades i no em cansaria.
      Gràcies per comentar!

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...