dijous, 16 de juliol del 2015

Primer Concurs del blog: 100 subscriptors!

Hey Angels!


Ja hem arribat a la xifra de 
100 subscriptors!



Ja us vaig agrair tot el suport en aquesta entrada que vaig fer quan el blog va fer un any i ja no em queda res més a dir, a part de donar-vos de nou les gràcies!
Per això no se m'ha acudit cap millor manera que fer un concurs per celebrar aquesta xifra!

Bases
  • El sorteig és nacional (Espanya).
  • Per participar només és obligatori ser subscriptor/a del blog.
  • El sorteig comença avui dia 16 de juliol i acaba el dia 26 de juliol.
  • El premi és un llibre per escollir ( preu màxim de 20€) , no és cap col·laboració amb alguna editorial, al ser el primer concurs del blog, em fa il·lusió fer-ho més personal, així que ho pagaré jo de la meva butxaca.
  • Si vols guanyar punts extres,has de fer el següent:
- Seguir-me a Twitter (+2)
- Comentar a 3 entrades (+4)
- Penjar una entrada al teu blog anunciant el concurs (pot ser compartida) (+5)
- Posar el banner del concurs al teu blog (+4)
- Alguna cosa a millorar del blog (crítica constructiva) (+2)

    Banner del concurs
  • Per participar m'has d'enviar un correu ( angelstofly365@gmail.com ) amb l'assumpte: Concurs. Al correu hi ha d'haver:
- El teu nom o pseudònim, amb el qual vols que se't nombri en cas de que siguis el guanyador o guanyadora
- Una captura de pantalla demostrant que ets subscriptor del blog
  • Pels que volen guanyar punt extres, m'han d'enviar, a part del nom, i la captura:
- El nom d'usuari de twitter
- El link del tweet
- El link de les 3 entrades que han comentat
- El link de l'entrada al seu blog
- El link del blog i el lloc on és situat el banner
  • El guanyador/a serà escollit mitjançant la web random.org 
  • Com més punts extres tinguis, més possibilitats tens de que sortir guanyador/a. Però recorda que l'únic obligatori és estar subscrit al blog.
  • Qualsevol persona que faig trampes, serà automàticament descalificada.
  • El guanyador o guanyadora serà anunciat 27 de Juliol. Jo mateixa em posaré en contacte amb aquest, si en 48h no respon, s'escollirà un altre guanyador/a.
Us desitjo moltíssima sort a tots els que us animeu a participar! Si teniu qualsevol dubte sobre les bases del concurs, envieu-me un correu i jo el contestaré el més aviat possible! 

Un petó!







22 comentaris:

  1. Felicitats pels 100 seguidors ^^
    Petons n.n

    ResponElimina
  2. Hola Aria,
    Déu meeuu, me n'alegro molt que hagis arribat als 100 subscriptors, el teu blog està superbé i t'ho mereixes. Moltes felicitats de veritaat buaah me n'alegro moltíssim.
    Un petó <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!
      t'animes a participar? de totes maneres moltíssimes gràcies pel suport!<4

      Elimina
  3. FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!! *emoticona de party hard*

    Buah, 100 seguidors, és una passada!! De segur que m'apunto al sorteig :D

    Per ceeeert. T'he nominat al booktag del pingüí. *emoticona de pingüí* *emoticona de cor vermell* Espero que t'agradi i que el facis ;-)

    http://elpinguinolector.blogspot.com.es/2015/07/booktag-6-el-booktag-del-pinguino

    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. MOOOOOOLTES gràcies!!! (per les dues coses ; ) )
      espero ja el teu correu<4

      Un petó!

      Elimina
  4. Mil felicitaaats Aria x els 100!!
    Malegro moltisim ja que to mareixes...
    Tot i aixi crec q no tinc temps de fer el concurs xq aviat amb quedare sense internet (tinc campaments) i aquests dies tmb no puc dedicar res el blog ....
    Per taant hosenro moltisim ja qye mencantaria participar pero fins el 28 no tinc gens de temps!
    Petooons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Motíssimes gràcies!
      Em sap greu que no puguis participar! A la pròxima! <4

      Un petó!<4

      Elimina
  5. Hello, Aria:

    Moltes felicitats pels 100 subscriptors!! Congrats!!
    Realment te'ls mereixes... És un bloc sensacional i molt ben elaborat, s'hi ensuma molt notòriament l'esforç teu i l'evolució!

    Per molts subscriptors/ anys més! <7

    Ens veiem aviat,
    Alba

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Moltes gràcies! de debó! Jo també espeor seguint escrivint al blog per molts anys més, m'encanta fer-ho!

      Un petó<4

      Elimina
  6. FELICTATS ARIA!!!!! *emoticones amb motiu festiu*
    Espero tenir el blog obert abans del 26 de Juliol i així poder participar ;)
    Petons!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltes gràcies!
      Ja espero el teu correu!!! <4<4<4<4

      Un petó!

      Elimina
  7. Hola Aria! Moltes felicitats per els 100 seguidors , tens un blog meravellós *-*
    Volia dir-te que t'he nominat al Liebster Award al meu blog ^^

    Una abraçada molt gran:
    Lluna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltíssimes gràcies!
      Fa temps vaig decidir que no faria més premis, perquè s'acomulaven i el blog acabaria sent un blog només d'entrades d'aquest tipus! Igualment moltes gràcies per nominar-me!

      Un petó!<4

      Elimina
  8. Moooooltes felicitats per aquests merescudíssims 100 subscriptors! Ara a pels 1000 ;) #soproudofyou #orgullodefriend #loveyouuuuuuuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!
      Apa! pels 1000 encara queda bastant no creus ; '')

      Un petó<4

      Elimina
  9. Hola!
    Felicitats Aria! (amb retard), he estat del tot desconnectada del món blogger, durant l'última setmana.
    Aquest cop no m'apunto al teu concurs ja que no tinc gaire temps. Però no dubto apuntar-me si en fas algun altre!
    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltes gràcies!
      Em sap greu, a la pròxima : )

      Un petó<4

      Elimina
  10. Hola Aria!
    Moltes felicitats pels 100 seguidors!
    Espero que segueixis així i que el blog segueixi creixent!!
    De ben segur que m'apunto al sorteig ;)

    ResponElimina
  11. ARIA GUAPA, NO M'ANAVA A APUNTAR AL SORTEIG, PERÒ HE VIST EL GIF DEL SHERLOCK I HA ESTAT AMOR VALE, AMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR.
    Ara mateix t'envio el correu :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esq em pixo amb tu :'''''''') JAJAJAJAJ

      Moltes gràcies, un petó<4

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...