dilluns, 12 d’octubre del 2015

Les meves dedicatòries preferides

Hey Angels!

Avui us porto una entrada on parlo sobre les meves dedicatòries preferides. Molta gent no presta atenció a les dedicatòries que apareixen a les primeres pàgines dels llibres. La majoria de les vegades els escriptors i escriptores enumeren a una sèrie de persones, però també podem trobar algunes de divertides, tristes, que ens fan pensar etc. Aquí recullo les que més m'han agradat:





Crónicas de Fortuna I- Javier Ruescas
"A todos los que, con el arte, hacen magia"           

Una llama entre cenizas- Sabaa Tahir

"Para Kashi, que me enseñó que mi espíritu es más fuerte que mi miedo"

Fangirl- Rainbow Rowell
"Para Jenifer, siempre tuvo una espada láser extra"

Divergent- Veronica Roth
"A mi madre, que me ofreció el momento en que Beatrice se da cuenta de lo fuerte que es su madre y se pregunta cómo no lo había visto antes"

Delirium- Lauren Oliver
"Per a totes aquelles persones que, un dia o altre m'han contagiat l'amor deliria nervosa; ja sabeu qui sou. Per la gent que me la contagiarà en el futur, em moro de ganes de saber qui sereu. I en els dos casos: gràcies."

Heima es hogar en Islandés- Laia Soler
"A mis padres, por hacer desaparecer las fronteras de mi mundo. Gracias por descubrirme los secretos de Islandia. A Laura, por acompañarme en todos mis viajes. Y a vosotros, que, como tantas otras luces, os apagasteis demasiado pronto. Seguid brillando, allá donde estéis."

Confess- Colleen Hoover
"The confessions you read within this novel are true confessions, submitted anonymously by the readers. This book is dedicated to all of you who found the courageto share them."

Oppositon- Jennifer L. Armentrout
"Para todos aquellos lectores que se encontraron en algún momento con Obsidian y pensaron:¿Aliens en el instituto? ¿Por qué no diablos no? He leído cosas más raras. Y acabaron adorando a Katy, Daemon y los demás tanto como yo. Esto es para vosotros. Gracias."

Aristotle and Dante discover the secrets of the universe- Benjamin alire
"To all the boys who've had to learn to play by different rules"





Això és tot! Espero que us hagi agradat l'entrada! 



Què en penseu de les dedicatòries? Sou dels/ de les que les salteu o sempre les llegiu? Coincidim en alguna? Què ha de tenir una dedicatòria perquè us cridi l'atenció?






: ) Us espero als comentaris : )







6 comentaris:

  1. Hola Aria!

    M'ha agradat molt l'entrada! Coincidim en la de "Las Crónicas de Fortuna - El Secreto del Trapecista". Una de les meves dedicatòries preferides és la del "El Petit Príncep" *-*

    Ens llegim!

    ResponElimina
  2. Jo sempre tracto de llegir-les, perqué hi ha algunes que són curioses.
    M'agraden quan no són la típica de 'a mi madre y a mi padre/ a mi marido...',
    Petons.

    ResponElimina
  3. Hola Aria,

    Jo sempre les llegeixo! De les que has posat només coneixia la de Fangirl, em va fer bastanta gràcia ;) Una altra que recordo que em va agradar és la del llibre "mi teoria del todo", era bastant divertida!

    Petons!!

    ResponElimina
  4. Hola Aria!

    Jo gairebé sempre les llegeixo, i coincidim en la de Crónicas de Fortuna! La del segon llibre també és preciosa: "A todos los que, con el arte, se rebelan.". Un petó, i ens llegim!

    ResponElimina
  5. Hola Aria!

    Ja se que mai havia comentat, però he pensat, per què no? I mira, aquí estic.

    Jo normalment no les llegeixo, però en aquesta entrada he vist que poden haver dedicatòries molt boniques i que val la pena llegir-les!

    Petons <3

    Joana

    PD: Jo també tinc un bloc a on recomano llibres: www.joanasbooks.blogspot.com, a veure que et sembla!

    ResponElimina
  6. Aii... et pots creure que no he llegit cap dels llibres que menciones... Pero les frases m'han encantat.
    La trilogia de Delirium la va llegir el meu pare i se que es una bona lectura, pero les altres que menciones, tinc ganes de llegir alguns i amb les frases encara més!


    (Sóc la Sonia del grup de whats app Lectors catalans :P ja et segueixo!)
    Petons!

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...