diumenge, 22 de novembre del 2015

El meu llibre preferit

Hey Angels!

Avui us porto una entrada molt especial perquè us parlaré del meu llibre preferit. És cert que en tinc bastants, però sempre quan em pregunten responc el mateix títol... 
L'endevineu...?


EL TAG DEL LLIBRE PREFERIT
Quin és el teu llibre preferit?
El meu llibre preferit és "Allà on els arbres canten" de Laura Gallego. Ho havíeu endevinat?

Com vas arribar a conèixer aquest llibre?
Quan va sortir la novel·la jo tenia uns 11 anys i no coneixia la comunitat blogger ni de booktuber així que en aquells temps simplement anava a la llibreria i comprava el llibre que em cridava més l'atenció. En el cas de "Allà on els arbres canten" el vaig comprar perquè ja era una gran fan de la Laura Gallego i havia llegit molts llibres seus com Les Cròniques de la Torre. Així que quan em vaig assabentar que es posaria a la venta aquest llibre de seguida el vaig voler.

Quants anys tenies quan el vas llegir per primera vegada?
Doncs si no recordo malament deuria tenir uns 10 anys, apunt de fer-ne 11. Encara recordo la sensació que vaig tenir en acabar el llibre per primera vegada.

Per què és el teu llibre preferit?
Per moltíssims factors és el meu llibre preferit...
Com he dit a la pregunta anterior, el vaig llegir quan amb prou feines tenia 11 anys i la meva experiència lectora potser me'l va fer agradar més, perquè els llibres de la Laura Gallego són els primers que vaig llegir de literatura juvenil. 

Recordo que em van encantar tots els girs argumentals i la resolució de tots els problemes que es creen al llarg de la història. 

També tots els personatges que la Laura crea. Moltes vegades els escriptors entaforen a les seves històries personatges secundaris que són totalment indiferents i que no tenen cap mena de rellevància, però en canvi la Laura sempre els hi sap donar una funció imprescindible perquè (almenys a mi) em cridin l'atenció. L'Oki, la Belícia, l'Airic, la Dorea, en Robian, el Llop (i segur que me'n deixo algun). 

Fa poc vaig penjar una ressenya al blog del llibre, després d'uns quants anys sense llegir-lo de dalt a baix i la meva opinió va canviar bastant. Recordo que alguns dels personatges que no m'agradaven quan tenia 10 anys, a la re lectura van passar a ser els meus preferits. 

M'encanta també l'ambientació de la novel·la i el gènere. M'encanten les novel·les ambientades a l'edat mitjana amb cavallers, princeses, reis i reines. I encara m'agraden més les novel·les ambientades a l'edat mitjana amb fantasia, amor, traïció, intriga, aventura, guerra, odi... incorporat.

Però el que realment em va fer enamorar del llibre, a part de la gran evolució de tots els personatges i les sorpreses que amaga, és que em transporta a Nòrtia per complet. L'escriptura de la Laura em va oblidar-me de tot i concentrar-me en la història de la Viana. Fins i tot el meu cap crea una banda sonora del llibre cada cop que el llegeixo. M'encanta que el llom estigui tan desgastat i doblegat de les vegades que l'he llegit. Estic enamorada d'aquest llibre!


Espero que us hagi agradat l'entrada! Nomino a aquest tag del llibre preferit a la Wina!



Quin és el vostre llibre preferit? Coincidim? Què en penseu del meu llibre preferit? Us va agradar? Sí? No?



: ) Us espero als comentaris : )













T'interessa el que estàs llegint? Subscriu-te per no perdre't cap post!
És gratis!



5 comentaris:

  1. Hey!

    Alla on els arbres canten es genial! A mi també em va encantar! El millor per mi va ser el factor sorpresa! Va ser del tot inesperat!!
    També m'encanta cada una de l'evolucio dels personatges!
    Merci, per nominar, espero fer-lo ben aviat!

    Petons! Ens llegim:)

    ResponElimina
  2. Hola Aria!

    Jo igual, la Laura Gallego és......udshadjsahdka. Jo també l'he llegit amb 11 anys! hihi

    Petons!

    Joana <3

    ResponElimina
  3. Hola ! molt xulo aquest tag , no ho havia vist abans . No he llegit res de Laura Gallego, però tinc algun llibre seu pendent.
    Un petonet , tens una nova seguidora ^^

    ResponElimina
  4. Hola! A mi també em va agradar molt!
    Per cert, com que has dit que t'agrada molt l'ambientació medieval i tot això, et recomo Joc de trons que, tot i no ser a l'edat mitjana que nosaltres coneixem, està super bé!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies pel tag!!!
    M'encanta aquest llibre!!! És jn dels meus favorits! La veritat és q estic d'acord amb tu en tot! També he fet una relectura recentment i realment he entès la història molt millor.
    ;) un petó!

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...