dissabte, 12 de desembre del 2015

El Llibre ideal?

Hey Angels!


Avui us porto uns quants consells per trobar -o almenys intentar- trobar el vostre llibre ideal. 
Si seguim tots els passos podrem trobar un llibre que ens pot encantar, però òbviament tot pot canviar, ja que per molt que hagis llegit la sinopsi o que a la teva millor amiga o amic li hagi encantat,  fins que tu no l'hagis llegit no ho podràs saber. 

No us passa que depenent del vostre estat d'ànim o època de l'any us ve de gust llegir un gènere determinat? A mi, sí. Fa uns anys, vaig descobrir una revista online anomenada "El Templo de las mil puertas". Aquesta plataforma online té una secció anomenada "El Recomendador". Funciona com si fos un test, simplement has d'anar responent unes preguntes relacionades amb el tipus de llibre que t'agradaria llegir en aquests moments i en acabar les preguntes t'ofereix un ampli ventall de tots aquells llibres catalogats que coincideixen amb les característiques que has respost al test. 

Com que els llibres són molt cars, abans de decidir-me a comprar-me algun, sempre miro la puntuació que tenen a plataformes com goodreads. També miro diferents blogs i les seves opinions respecte la novel·la determinada. Si no he llegit el llibre, no acostumo a llegir-me la ressenya sencera (si és un/a blogger que s'extén molt sobre la seva opinió) perquè em dóna la sensació que se m'expliquen masses coses que a mi personalment m'agrada trobar-les per mi sola.  Però aneu en compte, perquè llegir moltes ressenyes sobre un llibre us pot fer crear expectatives molt altes o baixes! 

La millor manera de saber si un llibre t'agradarà és demanar-ne l'opinió a un amic o amiga. Ells et coneixen i saben si et podria agradar o no. Però com he dit al principi, això mai es pot saber 100%, perquè per saber-ho, l'has de llegir! Em pensava que m'encantaria el llibre de Fangirl de Rainbow Rowell i va resultar sent un xasco contra tot pronòstic! Crec que llegir llibres que no m'han acabat de quadrar del tot m'han fet ser més crítica i ser més observadora en perquè  m'agrada o no , i saber argumentar-ho.

Aprofitant el tema dels llibres que no m'acaben de quadrar... Ja falta ben poc per començar a publicar els rànkings dels 10 millors llibres de l'any i els pitjors! Esteu preparats i preparades? 


Quins són els passos que vosaltres feu servir per saber si un llibre us podria agradar? Coincidiu amb mi? Sí? No? Qui és el vostre amic o amiga que sempre us fa de "recomanador"?

: ) Us espero als comentaris : )  







T'interessa el que estàs llegint? Subscriu-te per no perdre't cap post!

És gratis!

Posa aquí el teu correu!


3 comentaris:

  1. Gràcies pels consells :)
    Per desgràcia no tinc cap amic ni amiga que li agradi llegir :,,(
    Tinc moltes ganes de veure els teus tops10 :)
    M'encanta el teu blog❤️

    Mar

    ResponElimina
  2. Holaa!

    Molt xula l'entrada! Em va passar el mateix amb Fangirl!

    Petons!

    ResponElimina
  3. Hola Aria!
    Molt bones recomanacions. Ara hem paso per el test a vere que em diu :)
    Petons!

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...