dijous, 11 de febrer del 2016

Top 5 "Crushes" literaris

Hey Angels!

Avui us porto una entrada molt romàntica on us parlaré dels meus 5 crushes més significatius en la meva vida lectora. 

Kirtash//Memòries d'Idhún. El Kirtash o Christian de la trilogia Memòries d'Idhún (llibres que heu de llegir ja si encara no ho heu fet) va ser el meu primer crush literari, ja que aquests llibres van ser dels primers que vaig llegir del gènere juvenil. Em va encantar totes les seves característiques. Les físiques i sobretot les interiors, m'encantava la maduresa i el misteri del personatge.      
(Click Aquí per saber-ne més del tema)

Peeta Mellark//Els Jocs de la Fam. El Peeta Mellark ha sigut un dels meus crushes més forts i amb molta diferència. Quan vaig tenir la meva època dels Jocs de la Fam estava completament enamorada del personatge. M'encantava la seva bondat i optimisme. Ara mateix quan veig les pel·lícules i els llibres el personatge em segueix agradant però ja no trobo "l'obsessió" que hi tenia fa uns anys, tot i així sempre el recordaré amb molta estima.      

Daemon Black//Obsidian. Qui ha llegit la saga Lux i no s'ha enamorat del Daemon Black? És un personatge que sobretot sobretot sobretot em va fer riure amb la seva picardia i el seu humor tan característic i que sempre fa treure de polleguera a la Kat. En els llibres on em va agradar més com a personatge van ser els primers de la saga, ja que és on hi surten les escenes més còmiques i que em van fer treure unes quantes riallades.      
(Click aquí per llegir la ressenya)

Elias//Una Llama entre Cenizas. Passant ja a lectures més recents podem trobar a l'Elias, el protagonista de la saga Una Llama entre Cenizas. El que més em va agradar sobre el personatge, entre altres moltíssimes coses, va ser la seva capacitat de pensament propi sense seguir les masses, la societat etc. Crec firmament que quan surtin les següents parts del llibre, el meu amor per l'Elias creixerà considerablement.     
(Click aquí per llegir la ressenya)

Arthmael//Sueños de Piedra. Arthmael és el protagonista masculí del meravellós llibre de fantasia èpica "Sueños de Piedra". Al principi el personatge em va recordar un munt a diferents protagonistes de sèries que m'encantaven. Segueix la línia del perfil del Daemon,  el que més em va agradar de l'Arthmael va ser el seu humor i la seva motivació per aconseguir el que es proposa.     
(Click aquí per llegir la ressenya)

Això és tot per avui! Espero que us hagi agradat aquesta entrada! Si compartiu la necessitat d'explicar al món els vostres enamoraments literàries, sentiu-vos lliures de ser nominats per fer aquest top 5! 

     

Coincidiu amb mi? Quins són els vostres crushes? Quin va ser el primer de tots? I l'últim?

 Us espero als comentaris






Aria

4 comentaris:

  1. Hola Aria!

    M'ha encantat la entrada, però de tots els teus crushes només coneixo el Peeta i bàsicament de les pel·lícules.. TT I ara que m'he posat a pensar-hi, crec que realment no tinc cap crush literari... reconec que m'encanta el Jace de Caçadors d'ombres i el Daniel de la saga Oscuros, però no sé si es poden considerar crushes hahaha

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!
      Doncs et recomano moltíssims tots els llibres que he mencionat! De ben segur que t'encantaran : )

      Un petó<3

      Elimina
  2. Hola Aria!

    Super d'acord amb tu. El Daemon, el Peeta i l'Arthmael em van enamorar.

    Ens llegim! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Ueee algú que coincideix amb mi : ) <3

      Un petó<3

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...