dimecres, 27 de gener del 2016

Ressenya: A todos los chicos de los que me enamoré

Hey Angels!

Avui us porto una ressenya d'un llibre que m'ha enamorat....


A todos los chicos de los que me enamoré//Jenny Han
Editorial Planeta//384 pàgines
Duologia//Llibre realista, romàntic
 ☆ ☆ ☆ 

Lara Jean guarda sus cartas de amor en una caja. No son cartas que le hayan enviado, las ha escrito ella, una por cada chico de los que se ha enamorado. En ellas se muestra tal cual es, porque sabe que nadie las leerá. Hasta que un día alguien las envía por equivocación y la vida amorosa de Lara Jean pasa de «imaginaria » a estar totalmente fuera de control.

To All the Boys I’ve Loved Before is the story of Lara Jean, who has never openly admitted her crushes, but instead wrote each boy a letter about how she felt, sealed it, and hid it in a box under her bed. But one day Lara Jean discovers that somehow her secret box of letters has been mailed, causing all her crushes from her past to confront her about the letters: her first kiss, the boy from summer camp, even her sister's ex-boyfriend, Josh. As she learns to deal with her past loves face to face, Lara Jean discovers that something good may come out of these letters after all.


Opinió Personal

A todos los chicos de los que me enamoré va ser la meva primera lectura que vaig fer amb el meu kindle. Vaig decidir que volia ser la meva primera lectura digital perquè feia mesos que estava intentant llegir el llibre, demanar-lo als reis, per l'aniversari... i mai acabava d'arribar, així que vaig decidir que no volia esperar més i el vaig comprar digitalment. 
El vaig llegir en anglès, sempre que tinc l'oportunitat de llegir un llibre realista (i sobretot si és d'amor) prefereixo llegir-lo en anglès, perquè el nivell és senzill i així vaig practicant. Com acabo de dir el nivell d'anglès és bàsic i crec que seria una bona lectura per començar a llegir en aquesta llengua estrangera. 

En aquest primer llibre d'aquesta duologia se'ns presenta a al Lara Jean, una adolescent normal i corrent. La seva vida és rutinària i viu feliç amb la seva família fins que un dia, misteriosament unes cartes que guardava, dirigides als nois que ha estimat durant la seva vida són enviades a aquests. Això ho capgirarà tot. 

He de dir que el llibre m'ha encantat, és d'aquells que te l'acabes amb una tarda (i efectivament així ho vaig fer). És un llibre fresc, ràpid i àgil de llegir amb una narració fàcil  que de seguida atrapa. 

Com heu pogut veure, ha sigut un dels meus llibres preferits del 2015 per diverses raons. Per l'originalitat de la història, pels somriures que m'ha tret i per la resolució que té, ( de la qual no vull dir gaire cosa més sobre la trama, perquè vull que la ressenya sigui lliure de spoilers.

És un llibre molt dolç i innocent que em va enamorar des del principi, tot i que podria esmentar dos punts que no em van acabar de fer el pes.
El meu personatge preferit ha sigut el Peter, perquè a primera vista sembla que serà un tipus de persona que al nostre cap ja imaginem i per res del món va ser el personatge que jo em pensava que seria.
Primer de tot, en alguns moments la Lara Jean, actua d'una manera molt infantil (Respon als teus actes!!!). També fa alguns altres comentaris relacionats amb els estudis de la germana gran que em van deixar de pedra...
La segona cosa és que abans de que s'envïn les cartes, la lectura se'm va fer molt més feixuga, ja que un cop aquest esdeveniment passa el llibre te l'acabes amb un tancar i obrir d'ulls, però crec que es va allargar massa la introducció.
Si ens posem a buscar pegues també podria mencionar que potser l'autora hagués pogut aprofundir més en els personatges secundaris com la Gen o el Josh, però de totes maneres al segon llibre ja ho podem trobar. 

El final d'aquest llibre, és d'aquells que et deixa amb moltes ganes de més però malauradament el següent diria que encara no està traduït al castellà, així que si encara no us veieu capaços de fer la lectura en anglès, us tocarà esperar!

En definitiva, A todos los chicos de los que me enamoré et farà passar una molt bona estona, amb una història plena de personatges als quals els hi agafaràs estima en un tres i no res. Una lectura àgil, que atrapa i dolça.

     

Heu llegit el llibre? Què en penseu? L'heu posat a la carta dels reis? Heu llegit la segona part? 

 Us espero als comentaris






Aria

6 comentaris:

  1. Hola Aria,

    Ja estava esperant la teva ressenya sobre el llibre! Coincideixo amb tu sobre això de l'originalitat de la trama i de la història, la veritat és que el tema de les cartes em va agradar molt! Però com ja vaig dir, a mi no em va deixar amb ganes de més, però me n'alegro de que t'agrades tant!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Doncs com he dit el segon no és tan bo com el primer, però a mi em va encantar, segueix la història i si et vas quedar amb ganes per saber com acabava la relació que apareix al final te'l recomano : )

      Elimina
  2. Hey!

    Veig que coincidim en algunes coses jeje..
    Jo encara que no m'he llegit el segon, però no sé si atrevir-me amb angles
    A partir de quin nivell recomanes?

    Petons!Ens llegim:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Jo el trobo molt senzillet i bàsic. Prova de llegir els primers capítols que aquests sempre estan penjats online i si els entens animat amb el llibre perquè val la pena <3

      Un petó<3

      Elimina
  3. A mi m'encanta aquest llibre ^^, quan el vaig veure per primera vegada no m'ho vaig pensar dos vegades que ja l'havia comprat.Es una historia preciosa, i el segon llibre també esta molt be ^^
    Abraçades ^^

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...